FAQ

Här hoppas vi kunna besvara dina frågor och funderingar kring Clean Casa's städ- och

fönsterputstjänster, samt våra rutiner runtomkring. 

VILLKOR

Din trygghet är allra viktigast för oss. Och för att kunna behålla det fokuset behöver vi på Clean Casa ställa några villkor för att vår verksamhet ska fungera fortsatt stabilt. 

Betalningsvillkor

Vi debiterar våra tjänster mot månatlig faktura med minst 10 dagars betalningsvillkor.

 

Observera att vi som standard skickar fakturan till din, vid bokningstillfället angivna, email. Önskar du hellre få en pappersfaktura går det givetvis bra, men notera att vi då tar ut en fakturaavgift på 25 kr/ utskickad faktura.

Vid försenad eller utebliven betalning faktureras en påminnelseavgift på 60 kr samt 8 % i dröjsmålsränta. 

Avbeställningspolicy

Vi har inga bindningstider eller någon uppsägningstid men vi behöver bli informerade om önskad avbokning senast 2 dagar (48 timmar) inför planerad städning för att det ska vara kostnadsfritt. Sen avbokning debiteras med minst 2 timmar av det planerade arbetets timkostnad (efter RUT) eller 30 % av totalbeloppet.

 

Detta är ett nödvändigt ont för att vi ska klara av att betala vår personal skälig lön i enlighet med vad vi tror på och utlovar oss att vara: Ett städbolag med bra personalvillkor. Vi hoppas och tror att våra kunder förstår varför detta är viktigt.

 

Avbokningen ska ske skriftligen via mail till hej@cleancasa.se.

Nöjdhetsgaranti

Är du inte nöjd? Kontakta oss direkt så lovar vi att göra vårt bästa för att vi ska förtjäna din tillit igen. För oss är du kärnan i vår verksamhet.        Skriv till oss på: hej@cleancasa.se