FAQ

Här hoppas vi kunna besvara dina frågor och funderingar kring Clean Casa's städ- och

fönsterputstjänster, samt våra rutiner runtomkring. 

VILLKOR

Din trygghet är allra viktigast för oss. Och för att kunna behålla det fokuset behöver vi på Clean Casa ställa några villkor för att vår verksamhet ska fungera fortsatt stabilt. 

Betalningsvillkor

Vi debiterar våra tjänster mot månatlig faktura med 10 dagars betalningsvillkor.

 

Observera att vi som standard skickar fakturan till din, vid bokningstillfället angivna, email. Önskar du hellre få en pappersfaktura går det givetvis bra, men notera att vi då tar ut en fakturaavgift på 25 kr/ utskickad faktura.

Vid försenad eller utebliven betalning faktureras en påminnelseavgift på 50 kr samt 8 % i dröjsmålsränta. 

Avbeställningspolicy

Eventuella ändringar eller avbokningar måste vara Clean Casa tillhanda senast 5 dagar innan planerad städning. Avbokningen ska ske skriftligen via mail till hej@cleancasa.se.

 

Vi förbehåller oss rätten att ta ut en avgift motsvarande 2 timmar av det planerade arbetets timkostnad (efter RUT) vid försenad avbokning.

Nöjdhetsgaranti

Är du inte nöjd? Kontakta oss direkt så lovar vi att göra vårt bästa för att vi ska förtjäna din tillit igen. För oss är du kärnan i vår verksamhet.        Skriv till oss på: hej@cleancasa.se

 

Ring, maila eller fyll i kontaktformuläret så återkommer vi så snart som möjligt. Telefontid vardagar 8-17.

Dina uppgifter behandlas i enlighet med lagen för GDPR. Läs mer i vår Integritetspolicy.

OM OSS

Clean Casa är ditt städbolag med passion för vårt uppdrag. Vi är ett nystartat bolag (2018) med mångårigt erfaren personal som alltid sätter din absoluta nöjdhet i fokus. Din trygghet, låg miljöpåverkan, arbetsglädje och att alltid hålla hög kvalité är viktigt för oss. 

Kontaktinfo
Följ oss på Instagram

Frågor eller funderingar?
Besök vår FAQ

Email: 

hej@cleancasa.se

Telefontid vardagar kl 8-17:

08-122 002 02

Organisationsnr:
559163-6963

© 2018 by Clean Casa AB